Onsdagsutflykt till Torekällberget

 
Vädret verkade inte allt för lovande när vi klev upp tidigare i morsse. Men vi trotsade de mörka molnen och packade in oss i bilen för en mysig förmiddag på Torekällberget tillsammans med Frida, Robban och barnen. Precis som förra gången var det nästan tomt på folk vilket var himla skönt. Vi strosade omkring, tittade och klappade på djuren. Barnen höll sig sysselsatta, då det finns lika mycket för de stora som för de små. 
 
Tog in på ett litet mysigt café där vi fikade korv, saft och bakelser innan pappan i familjen var tvungen att åka och jobba. När vi kände oss färdiga fortsatte vi ner mot badparken för ett par timmars lek. Minstingarna somnade gott i sina vagnar och vaknade lagom tills det var dags att åka hemåt. Väl på bussen upptäcker jag att min telefon är spårlöst försvunnen. Bara till att kliva av och promenera hela vägen tillbaka till lekparken. Ingen telefon där heller, Åker hem igen och efter ett samtal från Frida hittar jag telefonen som halkat in under fodret i skötväskan. Ibland blir jag bara så trött på mig själv. Hur som så har vi ändå haft en fantastiskt mysig dag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR