Power Big Meet



    

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, mer än att vi har haft en kanon härlig dag i Västerås. Power Big Meet levererade precis som alltid, det är rena rama adrenalinkicken! I år laddade vi upp med picknickkorg och placerade oss vid vägkanten i väntan på fin bils cruisingen. Jag bara älskar att se hur bilälskare tar ut svängarna, somliga är extrema. Kan lova att polis och vårdpersonal hade händerna fulla ikväll. Vädret var inte heller att klaga på, som vanligt gjorde jag helt fel val av klädsel. Måste även få lov att tillägga hur stolt jag är över mina små troll. Trots den stekande solen och en ljudnivå utan dess like så skötte dem sig exemplariskt. Några stunder med undantag för skrik och bråk, men så är det att ha barn! Vi rundade sedan av kvällen med fika och mys i lägenheten innan vi rullade tillbaka hem mot Stockholm igen. Ikväll sover vi över hos mamma-mormor, likaså i morgon. 


 

  

 

     
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR