Fredagsmys med familjen

 
Det har varit en fullspäckad vecka som ni kanske har märkt, dock en väldigt rolig sådan! Under gårdagen fick sig lägenheten ett ordentligt ryck, ni anar inte så mycket äckligt smuts och damm vi lyckats samla på oss den senaste tiden. Det var ungefär så att man ville kräkas ett tag. Men nu skiner det blänkande rent här hemma, och det känns genast mycket trivsammare och väldigt mycket skonsammare för barnen. Jag har också lyckats göra mig av med nästan alla barnkläder som jag inte vetat vart jag skall göra av dem. Mycket har vi också sparat, sådana plagg som det finns en känslomässig koppling till. 
 
Ett fantastiskt trevligt Me&I party lyckades jag även klämma in igår kväll tillsammans med bästa Frida, Vickan och Fridas syster Lina som var arrangör för det hela. Vi blev runt en sisådär tio mammor och tillsammans blev vi introducerade inför Me&I's nya vårkollektion. Kanon härliga plagg, men jag fick lov att hålla igen plånboken denna gång! Och icke att förglömma det goda fikat vi blev bjudna på, en fantastiskt god hemmagjord brownie, hallonkaka och skorpor. Mums! Avrundade sedan kvällen med ett mysigt kvällsbesök av min fina vän Miriam. Jag vet inte hur många gånger vi har försökt klämma in en lekdejt med kidsen, men alltid är det någon som är sjuk eller får förhinder. Men tills nästa vecka då bara måste vi ses! 
 
Idag har vi haft en riktigt innemys-dag, både jag och barnen har varit helt makalöst trötta. Det tog dock inte många timmar tills barnen tröttnade och nästan klättrade på väggarna av tristess. Hela dagen har dem varit i luven på varandra, jag blir tokig på riktigt! Till kvällen packade vi in oss i bilen för lite bus och lek på Heron city följt utav storhandling. Påfyllning av både kyl och frys, så välbehövligt! 
 
I skrivandets stund har jag en trött liten tjej snuttandes vid bröstet. Så snart hon somnat för natten, kryper vi båda till sängs. Godnatt på er!
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR