Hela familjen ut och gå, hälsa på...

 
Hej vänner!
 
Hela dagen bjöd på strålande sol och klarblå himmel, men jag kan inte direkt påstå att det har varit särskillt varmt. Kyliga vindar drar fortfarande igenom vårat avlånga land, och jag ångrar nästan att jag inte slängde på mig vinterjackan. Dock har vi haft en fantastiskt härlig dag, och vi har hunnit med lite av varje. 
 
Efter frukosten slängde vi på oss ytterkläderna för en minst sagt kylig promenad för att hälsa på barnens faster och kusiner som blev husägare häromveckan. Finns ingen anledning att ta bilen, nu när vi endast kan gena över fältet. Himla skönt måste jag få säga! Elias har hjälp till att baka muffins, det har lekts med bilar och vi blev även bjudna på en fantastiskt god lunch. Tack så hjärtligt! 
 
Ikväll har vi varit hem till storhjärtats kusin med familj för lite kvällsmat/fika. Meja har varit gnälligare och tröttare än någonsin, Väl hemma igen var hon så övertrött att det knappt gick att få ungen i säng. Efter många om och men så somnade hon tillslut för natten, förhoppningsvis utan några uppvak än på ett par timmar. 
 
Måndag i morgon och Elias är åter tillbaka på förskolan. Här hemma tänkte jag dra igång projekt ommöblering. Som vanligt fick jag min vilja igenom, jag känner på mig att detta kommer bli så jäkla snyggt! 
 
Hoppas att ni har haft en lika fin dag. Nu, borsta gaddarna och bums i säng!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR