Helgen som varit...

 
Haha åh, jag orkar inte med mig själv alltså. Jag har aldrig varit någon större tekniknörd, bara jag har en telefon att ringa och ta emot samtal med så är jag nöjd. Idag äger jag en bärbar dator, en Iphone4S och en Ipad4, och sitter här kommer på mig själv hur jag jonglerar mellan dessa tre. Varför, fråga mig inte?! Jag kan liksom inte hålla mig borta från varken facebook eller instagram längre. Bilderna ovan är för övrigt från min senaste instagram uppdatering. 
 
Vårvädret gjorde verkligen en ordentlig come back denna helgen, vilket vi har firat med att köpa hem färska tulpaner. Tänk att man kan bli på så gott humör av något så litet?! Ljuvligt. Igår tog vi oss ner på stan, jag och barnen. Strosade omkring i det fina vädret, Meja sussade gott i vagnen medans storebror fick leka av sig och äta grillad korv. Avrundade förmiddagen med en sväng inne på Kappahls barnavdelning. Och ut kom vi med de ljuvligaste plaggen jag någonsin skådat. Sena eftermiddagen kom och vi började förbereda inför kvällens mello-final. Självklart lyxade vi till det med lövbiffsroulader, klyftpotatis och sallad till varmrätt, följt utav vit chokladspannacotta till efterrätt. Mums! Här hemma hejjade vi stenhårt på Sanna och Linus, solklara favoriter detta år! Och precis som väntat blev det Sanna Nielsen till Köpenhamn och Eurovision song contest, mycket spännande detta. Vad tror ni, har vi en chans att ta hem detta?!
 
Idag har jag varit tröttare än tröttast efter ännu en vaken natt med skrik, bråk och gråt. Det har varit lite stökigt med nattsömnen den senaste tiden. Och idag hände det som vi bara gått och väntat på, en liiiiiten liiiiiten tansebisse är på väg att spricka upp. Jisses, det är nu allting händer. Liten blir stor på riktigt, kan någon snälla bara stoppa tiden. Det går för fooooooort! 
 
Måndag i morgon, som vi har längtat! Morgondagen kommer jag och Meja tillsammans med ett helt gäng andra mammor och barn att tillbringa på Loppis Vip-blogg event på Junibacken ute på djurgården. Så himla roligt! Jag har inte en aning om vad vi har att vänta, men jag har hört på omvägar att alla gäster kommer att bli sponsade med varsin resevagn från företaget lekmer. Grymt! Kameran hänger givetvis med hela dagen och jag skall försöka uppdatera er anitngen här eller på min instagram (Linelias) heter jag där. 
 
Oj, vilket långt inlägg detta blev. Storhjärtat tog med sig barnen hem till deras farmor och farfar en sväng, min kväll fortsätter därmed i soffan framför The Bachelor. Najs!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR