Loppievent Gravid & Baby på Junibacken

 
Hej vänner!
 
Idag har vi, som många av er kanske redan vet tillbringat dagen på loppis gravid&baby-event ute på Junibacken. Alltså, vilket upplägg hörrni! Alla gäster fick en gratis tur på junibackens egna lilla sagotåg. Jag, Frida, Elin och våra tre småttingar delade vagn, och det var rena rama kramkalaset. Meja var alldeles till sig i trasorna där hon hade två kompisar på vardera sida som hon så snällt satt och klappade på och drog i om vartannat. Älskade lilla hjärtevän! 
 
Efteråt vankades seminarium med presentationer från bl.a Trygghansa, Libero och Ella's kitchen. Kanske inte det mest ideala att sitta och lyssna på med en liten som mest av allt bara vill röjja omkring och dra ner allt som kommer i dess väg. Hur som helst intressant, och icke att förglömma den super smaskiga frukost/lunchen vi fick avnjuta under tiden. När Meja inte längre ville sitta still, släppte vi ner alla barnen medans vi mammor fick en glimt av marknadens just nu hetaste vagnar. 
 
När visningen var slut tog vi oss ner på nedervåningen, där det vankades mingel, diverse tävlingar, gratisprodukter och shopping. Förutom en fullproppad loppipåse fick vi också en resevagn från lekmer.se med oss hem. Tack snälla Loppi-gänget för en fantastiskt dag och kanon fina gåvor till våra små!
 
 
 
 
 
 


Elin

Tack för idag! Vilka fantastiska bilder ♡

Svar: Tack själv, super kul att få träffa er!
linelias.blogg.se


Blogg: http://esandh.se
Linda

rosa-damen längst ner är min dotter, har du några fina bilder att maila över? :D

Svar: Vad roligt att du hittade hit Linda! Jag ska kolla igenom bilderna och mejlar över dem jag lyckats fånga under gårdagen. Kram
linelias.blogg.se

Linda

rosa-damen längst ner är min dotter, har du några fina bilder att maila över? :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR