Vardagsmat

Vårat internet ligger fortfarande nere, och därmed ligger också kameran på hyllan och samlar damm. Ni som vill hänga med och hålla er uppdaterade om vad som händer i våran vardag kan följa oss på instagram (Linelias) heter jag där. 
 
Nu när jag inte kan blogga lika flitigt som jag skulle vilja, har jag istället ägnat all min lediga tid åt *trumvirvell*....MATLAGNING!!! Jag har under veckan plöjt igenom Ellas kitchen's egna kokbok som följde med i den senaste loppipåsen från loppieventet häromveckan. Jag har helt enkelt ledsnat på mina paradrätter, vilket jag nog inte är ensam om. Måste faktist säga att jag blev positivt överraskad redan efter första rätten vi prövade här hemma. Nog för att det tog lite tid, men otroligt lättlagat och ett perfekt tillfälle För dem små att vara en del utav matlagningen. Fantastiskt gott, men också roligt för hela familjen att jobba tillsammans. Redan i morgon skall jag och Elias testa ännu ett recept ur Ellas kitchen's egna kokbok som också går under namnet The red one. 
 
Här en pigg fläskpanna med äpplen.
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR