Födelsedags preparationer

 
Vi närmar oss den stora dagen med stormsteg, nämligen våran älskade lilla dotters ettårsdag. Jag har inte hunnit greppa det riktigt ännu, svårt att ta in på något vis. Det är svårt att förstå att vårat lilla skrotkorn har funnits hos oss i ett helt ÅR!! Vart tog tiden vägen liksom?! Helt ofattbart är vad det är. 
 
De senaste dagarna har vi ägnat åt att städa, rensa, sortera och gjort oss av med en herrans massa skräp. Den gamla lekhyllan har vi fått sålt, därav mer plats! Jag har också bakat i massor inför födelsekalaset som äger rum här hemma under lördagen. Pappan i den här stackars lilla familjen, har inte mycket att säga till om när det kommer till vare sig möblering, dekorationer eller bakverk. Det är jag som har valt att hålla i det hela, vilket jag tror blir bäst i slutändan ändå. Jag längtar så, detta är verkligen så himla kul! Idag hämtade vi även ut bilden till tårtan, och jag kan inte säga mer än att jag är såååå nöjd! Eftersom att det hela är en överraskning så 
utlovas inga bilder förens efter kalaset. Så håll till godo mina vänner! 
 
Under morgondagen återstår några fler bakverk, samt försöka övertala min kära make att köpa mig något fint att ha på mig dagen till ära. Jag har verkligen ingenting att ha på mig, min nuvarande garderob är verkligen urtrist! Det är verkligen inte så att jag prioriterar mig själv i första hand, barnen går alltid först. 
 
Barnen sover sedan en tid tillbaka, och jag skall faktist göra detsamma. Gissar på att båda mina troll gör morgon innan jag ens vet ordet utav det. 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR