Det står still!

Hej vänner!
 
Jag har fortfarande inget positivt att komma med dessa dagar, och har därför valt att lägga bloggen lite åt sidan. Vet inte om det är dålig karma eller om vi bara har drabbats utav maximal otur. Precis när vi trodde att det var på väg åt rätt håll, så insjuknar Elias återigen och denna gången i ensidig öroninflammation. I två dagar ha han tagit sig för örat, vaknat flera gånger på nätterna och gråter. Jag vet faktist inte hur mycket mer mitt stackars mammahjärta klarar av?! Det är så att man själv vill lägga sig ner och gråta en skvätt. I morgon har vi äntligen fått en inbokat tid på VC då dem inte hade någon ledig tid i förmiddags. Han äter knappt någonting alls, kanske en macka och en frukt lite här och där. Som det är just nu så känner jag bara att vi får vara glad för det lilla han lyckas peta i sig. 
 
Fingers crossed att vi snart blir friska och är på fötter snart igen!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR