Förkylning från hell!

Jag borde ju nästan döpa om min blogg till alla världens sjukdomar eller något i den stilen. Jag har åkt på en dunderförkylning som heter duga med feber, huvudvärk, snorig och helt tjock i halsen. Inte nog med att vi har dragits med magsjuka, dverse förkylningar och vattkoppor liksom?! Jo, men varför inte dela med sig av förkylningen från hell till mamman också när vi ändå håller på?! Det är så roligt att vara mamma just nu. 
 
Ute är det bara grått, grått och ännu mera grått, men vi tänder ljus och mysbelysning inne och det känns faktist helt okej. Dock börjar det ta slut på saker att göra här hemma och barnen är mer rastlösa än någonsin. Jag förstår dem, förhoppningsvis är båda tillbaka på förskolan inom ett par dagar. 
 
Nä hörrni, slänga benen på soffan och försöka råda bot på denna eländes förkylningen...urk!


Tjejmorsan

Hejsan :)

Kika in här ;)
http://tjejmorsan.se/2014/november/och-vinnaren-i-playmobiltavlingen-ar.html

Kram


Blogg: http://tjejmorsan.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR