Första julklapparna avklarade

 
Helt ljuvliga små juldockor till lillsnos i julklapp. Kunde inte motstå dessa när jag sprang in på Netto idag. Dem påminner lite om maileg-dockorna, dock skiljer sig priset ganska så enormt. Till Elias blev det inte EN utan TVÅ förpackningar med små lego. Netto har just nu en kampanj på små lego samt duplo för 35:-/frp, perfekt! Ett pussel fick också följa med hem med söta djungelmotiv på, ångrar lite att jag inte köpte ett my family pussel också. Får ta en tur i veckan och se om det finns kvar. 
 
Igår hämtade jag även ut mina två vinster bl.a ljuvliga pappboxar från Kids concept samt två förpackningar med playmobil. Jag ska visa er i ett senare inlägg, men nu blir det till att slänga benen på soffan innan det är dags att hämta hem Meja från förskolan. Elias hänger hemma hos farmor och farfar idag, någon tröttnade visst på morsan ett slag! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR