Goodbye october, hello november!

 
Jösses, tänk att vi redan är inne i november månad?! Dagarna går så fort numera att jag knappt vet ordet utav det, och vi närmar oss juletider med stormsteg. Om dryga tre veckor börjar jag på mitt nya jobb och jag har nog aldrig sett fram emot något så mycket som just det. För er som inte följer mig på instagram (Linelias heter jag där) så kommer jag att befinna mig på Skansens festvåningar under de näst kommande månaderna. Min gamla arbetsplats dvs, och jag får en känsla av att det kommer bli a piece of cake att komma in i arbetet och få ordning på rutinerna. 
 
Meja stormtrivs på förskolan, hon fäller inte längre några tårar vid lämningen utan kliver in med självsäkra steg och pysslar med allt som kommer i hennes väg. Vilan grejjade hon utan några som helst problem efter bara några dagar och sover allt i från 1½-2 timmar. Hon är en otroligt omtänksam och kärleksfull liten tjej och tar gärna sina små kompisar under hennes vingar. Älskade onge!
 
Inte nog med att jag gått och skrivit kontrakt i veckan, har vi också fått köket här hemma besiktigat. Vi kommer med andra ord att inom en snar framtid få ett sprojlans nytt kök. Alltså, ni anar inte hur länge vi har väntat på detta?! En tur till Ikea får det bli i dagarna, här skall inredning inhandlas! 
 
Pappan i familjen ramlar innanför dörren i vilken sekund som helst och jag skall ställa mig i köket och förbereda kvällens middag. Paella står på menyn, mums!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR