Bröllopsdag

 
Tiden går så overkligt fort, 3 år som gifta och till våren 7 år som par. Idag är det tre år sedan vi vandrade ner för den där altargången, där och då en utav mina lyckligaste stunder i livet. Jag visste att vi hade gjort alldeles rätt. Att våra vägar skulle mötas som dem gjorde tyder på att ödet hade bestämt detta förr oss.

Du skänker mig inte bara glädje, lycka och kärlek. Du har skänkt mig det största i livet, Elias och Meja. För det kan jag aldrig tacka dig nog, barnen är utan tvivel det bästa vi har gjort. Trots ett år fyllt av motgångar har vi alltid hittat tillbaka till varandra, även om vi har en bra bit kvar och fortfarande har mycket kvar att jobba på. För 3 år sedan lovade jag dig mitt hjärta och jag lovade dig mitt liv. Jag har och kommer alltid hålla mitt ord, jag har och kommer alltid stå bakom dig i dina beslut, mina tankar har och kommer aldrig vara någon annanstans än hos dig. För det, är vad jag har lovat dig! Jag har alltid älskat dig och har gjort sedan våra blickar möttes. Du var pusselbiten som fattades mig, med dig är jag hel!

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR