Sjukstugan fortsätter...

 
Sjukstugan fortsätter i vårat hem. Elias är fortfarande riktigt risig och natten till idag har vi varvat toalettbesök med magmassage. Magen vill sig inte riktigt, så idag har jag handlat hem allt ifrån katrinplommon till torkade aprikoser. Ger det inte med sig till i morgon så får vi samråda med BVC för en eventuell dos med lavemang så att han slipper ha så ont. Mammas hjärta, om jag ändå kunde vara i ditt ställe! Jag har även insjuknat i jordens förkylning, just typiskt! Man känner hur förkylningen släpper för ett litet tag och sedan slår den åter tillbaka i ansiktet på en. Allt kändes bra när jag vaknade i morsse, men nu går jag runt och nyser stup i kvarten och känner mig sådär loj som man gör vid en förkylning.
 
Större delen av förmiddagen tillbringade vi i soffan under täcket framför Pippi Långstrump. Hunnit köra två maskiner med tvätt samt lite handling utav det mest nödvändiga i matväg. Elias tuppade av i soffan föt bara en liten stund sedan, helt utslagen är han stackarn. Medans resterande familj har åkt hem till svärisarna för lite kvällsfika har jag passat på att städa, plocka och fixa här hemma. Nu däremot tänker jag slänga benen på soffan och inte röra en fena mer på hela kvällen. 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR