UnderbaraBARN mässan

 Det blev lite bestämt sådär i sista minuten. Men idag tog jag i allafall med mig kiddosarna för en mysig eftermiddag på UnderbaraBARN mässan som äger rum nu i tre dagar framåt ute på Älvsjö mässan. För att vara helt ärlig så var det bara en enda stor besvikelse, känns som mässan bara blir sämre och sämre för varje år. Jag saknade många bra utställare, ingen välfylld goodiebag att ta med hem och alldeles för få tävlingar och testprodukter. I år bestod mässan i princip utav shopping, shopping och ännu mera shopping. Till kanonpriser såklart, men för min egen del så höll det inte måttet. Och hittade jag något som jag verkligen ville ha, så kände jag verkligen inte att det var värt pengarna. Istället nöjde vi oss med att strosa omkring och kika bland alla montrar varvat med bilåkning hos Katach. 
 
Trötta och hungriga begav vi oss till Max hamburgare för middag och sedan raka vägen hem. Ikväll blir det soffmys för hela slanten. Springa ner till affären och köpa hem lite gottis att smaska på framför Idol. Mys!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR