En mammas bekännelser

 
Hörrni, är det nu som det är dags att erkänna att man gått och blivit en sådan där barnvagnsnörd, som alla så fint kallar det?! Mitt tafatta men ack så söta lilla vagnstall. Jag har under de senaste veckorna plöjt igenom blocket och diverse andra barnvagnssidor i jakten på den perfekta vagnen. Inte bara en gång, utan flera gånger om dagen. Fick för mig att sälja av våran Brio vagn (Brio sing-09 för er som vill veta) och istället välkomnade vi Emmaljunga scooter S black/pink in i familjen. Nummer sex i turordningen. Jag har bara rullat henne ett par gånger men är redan KÄR. I vårat tafatta vagnstall har vi också en högt älskad trotjänare, en bee classic samt en paraply vagn från Carena (gåva från lekmer i samband med loppis gravid&baby event på Junibacken)  Får se om vi är färdiga här, vem vet? 
 
Ni med små, hur många vagnar har ni/haft? Hur många har ni idag? Och vilka tillhör era favoriter?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR