Vilse i vagndjungeln!

När slutade era barn åka vagn?! Meja har sedan ett tid tillbaka vägrat vagnen, det går väl an när man skall iväg korta stunder men längre promenadsträckor är inte att tala om. Så i lördags bestämde jag mig för att sälja av våran Emmaljunga och högt älskade Bee classic. Kvar fick paraplyvagnen från Carena bli och nu är vi åter igen på jakt efter en liten och smidig resevagn som helst inte skall ta för mycket plats. Lika veliga och villrådiga som första gången vi skulle köpa barnvagn. 
 
Jag har varit lite små sugen på Mountain buggy nano sedan jag var in på babyslottet i förra veckan. Dock passade jag på att även klämma och känna på en Joie brisk midnight. Så nu står jag och velar mellan dessa två, vad har ni för erfarenheter utav dessa vagnar?! Kom gärna med tips i kommentarsfältet nedan, vilka är era fördelar och nackdelar?! Eller har ni tips om flera andra vagnar, så som Elodie Details och Yoyo'n?!
 
Lost in the barnvagnsdjungel alltså...
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR