Årets sista dag

 
Då var den sista dagen på år 2015 kommen, med det sagt ett år som känns ganska så skönt att få lämna bakom oss. Det gångna året har varit turbulent på många olika plan, inte bara i mitt eget liv men också i andras.Jag har så otroligt mycket att se fram emot, om än väldigt optimistisk hoppas jag ändå att år 2016 kommer och skall bli Mitt år. 
 
Det var längesedan jag gjorde en årsresumé, vilket hade varit roligt för både er och mig. Men jag känner inte riktigt att det finns vare sig tid eller ork, istället kör vi på 9 snabba frågor och svar. Jag vill åter tacka alla er följare och läsare både här och på min instagram (@linas.daily), som troget klickat er in här dagligen för att följa våra liv och vardag. Önskar er ett Gott nytt år och God fortsättning på det kommande året. 
 

1. Vad längtar du allra mest till just nu?
Vad jag längtar mest till är framför allt en nystart, nya möjligheter på det personliga planet likväl som på jobbfronten. Jag ser också väldigt mycket fram emot våran utlandsresa i början utav februari, en hel  vecka tillsammans med lilla familjen, kunde inte kännas mer lägligt. 

2. Vad tränade du senaste och vad var det? 
Jag är förskräckligt dålig på att träna, men det skulle väl ha varit i somras då jag var väldigt ihärdig och motiverad. Lätt vardags motion i form utav långa powerwalks.

3. Vilken är din favoritdryck? 
Mineralvatten alt en kall öl

4. Vad önskade du dig i julklapp? Fick du någon julklapp?
Önskade mig en ullkappa samt köksartiklar. I julklapp fick jag en kappa från Zara och en sprojlans ny Gucci väska. 

5. Har du några nyårslöften?
Jag har inte avlagt några nyårslöften av den enkla anledningen att jag har en tendens att bryta dem oavsett.

6. Vad lyssnar du helst på just nu?
Classic indian music, Prem Joshua. 

7. Vad köpte du senast? 

Om jag inte minns helt fel så köpte jag mig nya underkläder, samt en gosig tröja

8. Vad ska du göra för dig själv idag? Vad ska du göra?

En lång dusch, fixa håret ocg måla naglarna 

9. Hur tänker du starta det nya året?

Med ett par dagars fortsatt ledighet fram tills det att jag börjar jobba igen den 7:e januari. 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR