Torsdag

 
Jag har sagt det förut, och säger det igen. Som jag verkligen älskar dessa tidiga torsdagar, man får verkligen känslan utav att ha hela dagen tillgodo. Idag har vi varit hem till en utav mina bästa mammavänner Frida och hennes två pojkar, Malte och Milo som är jämngamla med Elias och Meja. Även deras super söta kusin Imra var också över för lite bus och lek. Med vissa vänner gör det verkligen ingen skillnad om man ses en gång i veckan eller en gång var fjärde månad. Och Frida är en utav dessa, så otroligt tacksam över att ha denna fina människa i mitt liv. Det är en sådan otrolig glädje och så makalöst häftigt varje gång att se hur fint våra älskade små kommer överens och hur trygga dem är i sig själva tillsammans med varandra. Kan ni förstå att vi har hängt ihop sedan Elias och Malte var små knytten som knappt börjat sitta upp?! Jag förstår det knappt själv. 
 
Barnen har lekt och stojat medans vi mammor har pratat bort timmar om allt och ingenting innan det var dags för hemgång någon gång kring halv åtta. Det var två vääääldigt trötta kids som grät av trötthet när vi klev innanför dörren här hemma. Nu sover dem båda sött i sina sängar och denna mamma skall om inte allt för länge göra detsamma. 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR