Godmorgon tisdag!

 
Godmorgon vänner!
Tisdag och bänkad framför datorn samtidigt som jag smaskar i mig äggmackor med kaviar och intagit min första kopp the ur min fina kopp från underbara @egofin. Snacka om världens självförtroende boost! Precis vad jag kan behöva dessa dagar med allt jobbsök som jag har framför mig.
 
Lämningen på förskolan drog ut på tiden i morsse med tanke på väderleken vi vaknade upp till. Konsten att klä på ett barn regnkläder alltså, phew! Meja som vanligtvis är en väldigt glad och sprallig liten tjej, har numera börjat fälla krokodiltårar vid varje lämning och även vid hamtning. Jag förstår ingenting?! Det går ju över givetvis, men den tråkiga känslan i hjärtat man skall behöva dras med dagarna i ända. Nej, det är inte det minsta roligt. 
 
Nu däremot väntar en förmiddag med jobbsök och storstädning utav lägenheten som i detta nu ser ut som ett tredje världskrig med kläder och leksaker all over the place!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR