Forever fit Change 9 - dag 3

 
Dag 3 av 9, dagen man bara gått och längtat efter. Kändes verkligen lyxigt att få unna sig en varm måltid till middag, även om maxintaget låg kring 600 kalorier, jag njöt! Indisk kycklinggryta med ris och rårivna morötter med apelsin. Mums!
 
Idag var det återigen invägning och mätning, egentligen skall man göra det 1,3,6 och till sist på den 9:e dagen. Men jag väljer att göra det varje dag istället. Vågen visade -0,9kg och jag har sammanlagt tappat 4cm på två dagar. Helt makalöst och så löjligt stolt över mig själv!
 
Lina dag 3
Midja: 74cm
Bröst: 80cm
Höft: 92cm
Lår: 52cm
Vad: 34cm
Arm: 26cm
Vikt: 65,2kg
 
Idag till frukost blev det lite mer att få i sig än föregående mornar. Kickstartade morgonen med 120ml Forever Aloe Vera Gel, 1 tablett Forever Therm, ett stort glas med vatten samt en Ultra shake, En halvtimmes fettförbränning i form av styrka+cardio, svettigt! Drog säkert i mig 1liter vatten innan lunch, kisspaus var 5:e minut typ. 
 
Snörade på oss skorna och tog en cykel/långpromenad i den stekheta solen. Till lunch 1 påse Forever fiber blandat med 3dl vatten och väldigt mycket mer vatten därtill. Kände hur magen kurrade under sena eftermiddagen och slängde ihop en smoothie på banan, jordgubbar och apelsin. 
 
Till middag Indisk kyckling gryta med ris och rårivna morötter, dör så gott! Ikväll en hutt Aloe Vera och massvis med vatten. Slängde på mig träningsskorna och drog ut på en svettig PW så snart det värsta åskovädret dragit förbi. 
 
Ikväll har vi ägnat oss åt bullbak och födelsedagsförberedelser för våran blivande lilla 6 åring på måndag. I morgon kommer hela tjocka släkten på R's sida hit för att fira, nästa helg kalasar vi hemma hos mamma & co.
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR