Bakismat ftw!

Även om jag inte är så speciellt bakfull så tyckte jag att vi kunde unna oss lite bakismat. Det blev pizza för hela slanten och nu lider jag av världens matkoma istället. Fattar inte att jag ens orkar sitta här, så jag tänkte faktist krypa upp i soffan hos min finaste ett slag och bara mysa. Lite senare sticker vi hem till min svägerska och hänger där ett tag. Jag kan nästan gissa att ungarna går sönder av längtan efter våran lilla kille.

Ikväll går vi ut och powerwalkar, jag och finaste bästis. Med tanke på min stackars lilla fot så vet jag inte hur mycket powerwalkande det blir. Varken jag eller älskling ansåg att det behövdes sy, så nu har vi tejpat ihop såret med kirurgtejp, men ett fult litet ärr kommer det att bli. Ska försöka få tag i alla bilder också som togs igår då min kamera fuckade upp sig helt under kvällen.

Later darls...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR