Det ljuva lantlivet i dess sanna mening!



Sitter ute i våran härligt stora trädgård, andas in den friska luften och bara njuter av lugnet, läs: tystnaden! Nåja, nog för att man kan höra ljudet av förbi åkande bilar och traktorer nere vid landsvägen. Elias sover sin eftermiddags-nap och medans han gör det tänkte jag lapa lite sol och fortsätta läsa min bok. Åh, jag vill aldrig att den ska ta slut!

Blev plötsligt sugen på en kall cider, köpte faktist hem några stycken från Grebbestad. Ni vet dem där Urban & Jungle, är dem goda?! Nu skulle jag ha haft min fina bästis här, som jag kommer sakna våra obligatoriska vinkvällar. Idag flyger hon och hennes underbara lilla familj ner till Köpenhamn och Lalandia, och tre veckor ska dem vara borta också. Maaaaaj gaaaaad, I'm gonna die over here, haha!

Lite senare promenixar vi upp till ladugården och kollar om kvigorna har kalvat. Så mysigt att stoppa in händerna i deras söta små munnar och känna deras sträva tungor mot huden. Det ljuva lantlivet i dess sanna mening!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR