Hej familjen kaos!



Hellu! Har precis vikt klart all tvätt, städat, fixat och donat här hemma. Det märks att vi är tillbaka i den gråa trista vardagen igen, då vi springer om varandra här hemma likt yra höns. Finns varken tid eller ro till att bara sitta ner och ta det lugnt. Hej familjen kaos! Inte blir det heller bättre utav att ha en gnällig liten bebis hängandes i hasorna. Jag anar att benen gör ont efter sprutan tidigare idag. Fick honom att somna i min famn strax efter halv åtta-tiden, och en halvtimma senare var han uppe på benen igen. Det var den lugna kvällen det! Haha.

Min finaste ligger just nu inne i sovrummet och gör ett tappert andra försök till att få den lilla att sova. Skulle inte bli direkt förvånad om han nattat sig själv under tiden. I morgon sticker vi ut till Sollis, jag och mina lilla kille. Jag har lovat min fina mormor att komma upp och hälsa på en sväng. Det var evigheter sedan jag var där med Elias, nu är det verkligen dags igen! Efteråt åker vi hem till mami och stannar på middag. På onsdag åker hon och hennes kille ner till Spanien och hälsar på älskade syster. Inte klokt vad jag saknar att ha henne här hemma. Och inte på tal om vad tomt det kändes att inte ha henne omkring nere på landet. Men jag ser det som så att vi faktist ses väldigt snart, jätte snart till och med. Då hon äntligen ska stå brudtärna på vårat efterlängtade höstbröllop. Som jag längtar!!

Nu tänkte jag joina mina fina killar, go'natt raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR