Hej sleeeeeeten tjej!



Hej, sleeeeeeeten tjej! Klev upp strax innan klockan nio, lade mig i sängen igen en stund senare och gosade med mina fina killar. Duktig som man är lyckades jag somna om igen och vaknade för bara en liten stund sedan. Så TACK älskling för att du inte väckte mig när vi har MASSOR att göra! Jag har egentligen inte tid att sitta här överhuvudtaget då vi bara måste iväg och storhandla. Både kyl och frys ekar tomt. Sedan sticker vi hem till våran fina vän som ska fotografera på vårat bröllop. Så mycket som ska fixas och det måste vara perfekt in i minsta lilla detalj. Måste också skicka iväg alla inbjudningar och ja...ni förstår. Fullt upp!

Mina fina svärisar är i telefon, så jag ska gå och prata lite med dem innan vi sticker iväg. 

Ha en fin dag raringar!♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR