Hej!

Hej bloggen!♥

Är så sjukt trött och känner mig helt seg i hela kroppen, förstår absolut ingenting! Vi kom i allafall hem till mamma för en liten stund sedan, men sticker iväg till mormor om ett litet tag. Igår fick vi hem alla placeringspapper från förskolan, men vi lutar just nu åt att tacka nej tillsvidare. Självklart vill jag att ungen ska få börja på dagis, men som det känns nu vill jag egentligen vänta i en sisådär tre till fyra månader till. Känns ju föga lockande att gå hemma utan någon som helst försörjning, då jag anser att det är bådas ansvar att dra in storkovan. I veckan blir det till att gå till arbetsförmedlingen, här skall det sökas jobb!

Nu tänkte jag slänga i mitt lilla barn lite mat, ska försöka kika in här lite senare ikväll.

Ha en fin dag raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR