Hemma hos mami

Alltså kan någon snälla tala om för mig, varför vädret skulle slå om till strålande sol när jag har dragit på mig jordens varmaste kläder just idag?! Jag håller ärligt talat på att svettas bort i denna värme. vilken tur att jag fyndade världens sötaste lilla klänning idag som jag strax tänkte dra på mig.

Hur som helst nu är vi hemma hos mamma efter att ha hälsat på mormor på sjukhuset en sväng. Gissa om hon vart överraskad över att se oss, hon är som frälst i Elias. Dock tyckte ju inte han att det var lika kul att vara där, läskigt med gamla människor. Efteråt tog vi en runda i sollentuna centrum för lite shopping. Elias fick ett par nya pjucks och en super söt mössa. Och till mig själv en tröja, en klänning och ett par örhängen. Ni ska få se allting lite senare.

Nu är middagen färdig, jag är så sjuuuuukt hungrig. När jag tänker efter så har jag faktist inte druckit annat än vatten idag. Jag vet inte, men jag är inne i någon period då jag inte alls är så särskilt hungrig.

Ha en fortsatt trevlig kväll darlings <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR