Hemma hos mamma

Sitter här i syrrans rum då mamma och hennes kille är fullt upptagna med att leta efter hus i Spanien. Snart dags för oss att packa ihop och ta pendeln hem till Södertälje som går om en dryg timme. Lika bra då både jag och Elias är riktigt trötta efter allt flängande samt besöket hos mormor uppe på sjukhuset. Efteråt bjöd mamma på middag på O'learys. Är fortfarande sjukt mätt efter att ha krängt i mig deras grymt goda buffalo wings. Om ni inte har ätit dem förut så GÖR DET!

Nu ikväll har vi bara myst i soffan med varsitt glas rött, snackat och haft allmänt trevligt. Nu däremot ska jag ta hand om mitt arga lilla barn som kommer däcka i vagnen på två röda sedan. Stackarn har fetaste blåmärket på hakan efter att han drämde in i vardagsrumsbordet igår. Han lever farligt den där ungen. YES, och där hade han ner en flaska med vatten....JAG FÅR SPUUUUUUUNK!

Time is up people, vi hörs i morgon!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR