Jag är tacksam!



Min finaste fin är äntligen här! Gissa om jag är världens lyckligaste?! Så lycklig att jag rusade ut och slängde mig i min älsklings famn, och överröst med pussar, kyssar och kramar blev jag. När min finaste skjutsade ut våra fina vänner till Arlanda i veckan överlämnade dem detta söta lilla paket ovan. Två flaskor Medici Ermete (mousserande rödvin) Tack såååå mycket finaste Naja, Walle och "storebror" William!! Maaaj gaaaad I love yooou!

Jag är så tacksam för livet, för att jag har den absolut bästa familjen, den finaste mannen, våran underbara son och dem bästa och finaste vännerna i hela världen. Jag har lärt mig på livets hårda väg att aldrig ta någonting för givet. Jag lever i nuet, idag, i morgon och alla dagar som komma skall. Livet är den dyrbaraste gåvan som en människa tilldelas. Tag vara på den!

Ikväll ägnas all min tid och kärlek till min fina lilla familj! Vi ska dricka gott och spela familjespel, kanske blir det en omgång vattenpipa också. Mysigt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR