Jag längtar efter en man - min man!

Nu har vi varit här i snart en hel vecka, och många av er kanske har undrat varför jag inte har nämnt min finaste i något av mina senaste inlägg. Vi har absolut INTE gått isär, jag fick bara möjligheten att åka ner hit en vecka tidigare då han var tvungen att stanna hemma och jobba. Men i morgon äntligen kommer min baby hit, då han bilar ner direkt efter morgonpassets avslut. En hel vecka ska vi få spendera tillsammans med våran underbara son och min finaste mami. Som jag har saknat honom, samtidigt som det har varit så välbehövligt att få göra just det. Sakna! Åh, vad jag ska pussa och krama på min älskling när vi äntligen får ses igen. Längta längta längta!

Sitter här och smuttar på ett glas rött, kvällssolen är på väg ner och himlen är sådär perfekt blå. Livet, så underbart att leva! Om en liten stund är det dags att natta mitt lilla barn, sedan tänkte jag ta revansch efter gårdagens förlust i rita & gissa. Mysigt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR