Knaffe



Min svägerska vet precis hur hon ska vira mig runt sitt lillfinger, och detta genom att bjuda på hennes himelskt goda knaffe. Vet nog ingen annan dessert som är så god som just denna. Om det inte hade varit för att vi var så många, så skulle jag ha ätit upp allting själv!

Ikväll har vi gått igenom bröllopsinbjudningarna, nu måste vi bara få ut dem sista för att sedan ta tag i bordsplaceringen. Det knepiga är att vi har ca 140 pers som vi ska fördela på sexton bord. Det är nu som mina fina tjejor får rycka in som mina små hjälpredor och bröllopsfixare. Utan dem skulle detta aldrig gå! Btw, skulle egentligen ha powerwalkat med finaste bästis nu ikväll. Känns som om att klockan börjar bli lite mycket, så vi får ta det i morgon istället.

Nu blir det dock massa mys med min finaste ♥

Go'natt raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR