Lotusbarnen


Efter att ha klickat mig runt på alla bloggar jag läser dagligen, uppmanades jag att läsa bloggen Lotusbarnen. En blogg som verkligen berör och som faktist betyder någonting. Jag vill verkligen uppmana alla mina läsare att göra detsamma. Vi får inte längre blunda för verkligheten! Inget barn i hela världen ska behöva leva i denna ofattbara misär. Alla barn har rätten till ett värdigare liv!

Linnea som driver bloggen var tillsammans med två vänner och arbetade på ett barnhem i Indien i tre månader.
Tyvärr blev de vittne till en fruktansvärd fysisk, psykisk och med största sannolikhet sexuell misshandel av barnen.

I ett år har de kämpat med att rapportera till adoptionscentrumet som adopterar barn från barnhemmet och skänker pengar, men de vill inte lyssna. Tjejerna behöver skapa opinion hos svenska folket för att dessa barn ska kunna få det bra. De behöver nå ut till fler människor, för att lyckas med sin kamp.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR