Måndag 1:a Augusti

Hej raringar! Sitter i bilen och vi är halvvägs till Örebro där vi gör vårat första stopp för en välbehövlig lunchpaus. Den lilla sköter sig lika exemplariskt varje gång vi är på resande fot, och han somnade för bara en liten stund sedan. Det är våran lilla kille det! Vad beträffar mig själv så borde väl jag ta och sova en liten stund jag med. Blev inte många timmars sömn denna natt inte, men vem är jag att klaga för något sådant?!

Hade sjukt kul med världens finaste bästis igår, hur vi ska klara oss utan varandra dessa tre veckor är för mig en fråga?!Hon är som en syster för mig och vi delar i princip allt som händer i våra händelserika liv. Igår fick jag även reda på hel del om en viss person som jag trodde var en vän. I guess I was wrong! Jag är ledsen å dina vägnar att du har en sådan låg självkänsla att du måste racka ner på andra. Jag ber om ursäkt om du tycker att jag verkar "ego" som du fint kallar det. Men om jag får säga det själv så befinner jag mig i punkt i livet där jag är jävligt tillfreds med både mig själv och min tillvaro. Jag är så himla lyckligt lottad som har funnit en vän, flera vänner som åtminstonde är ärliga och lojala. En egenskap du verkar sakna, synd. Jag vet inte vad för bild du har målat upp i ditt huvud om mig, men din verklighetsuppfattning är verkligen skev. Nästa gång du undrar eller vill mig någonting, fråga mig istället för att snacka bullshit om mig bakom min rygg!

Sådär, då fick jag ut allt det jag ville ha sagt. Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och sedan blire maaaaaaaaat! Jag är vrålens!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR