Night Night!

Är så trött att ögonen går i kors, sista natten jag tvingas att behöva sova helt ensam. Nog för att jag har min goa lilla bebis att snosa på om nätterna, men det är inte riktigt samma sak. Jag behöver min älsklings varma famn, är det ens möjligt att man kan sakna någonting så mycket?! Finns absolut ingen människa jag älskar mer än honom, min andra hälft. Min och bara min, tills döden skiljer oss åt!

Ni får ursäkta allt mitt kärleksbabbel, gled helt ifrån det jag tänkte skriva om. Det blev tyvärr inget familjespel ikväll. Elias krånglade mer än vanligt vid läggningen och de andra orkade inte hålla sig vakna då vi alla har varit riktigt trötta idag. Istället har kvällen ägnats åt riktigt gamla filmer på tv som Alla talar om Grace och The babysitter med Julia Roberts och Alicia Silverstone i huvudrollerna. Klassiker!

Nu, sängen för att vakna upp till en förhoppningsvis lite mer soligare morgondag.

Puss & Godnatt





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR