Onsdag 10:e Augusti

Hej, trött tjej här! Klev upp för en liten stund sedan, då jag vaknade till det sötaste lilla leendet och morgonsolen som värmde mitt ansikte. Svårt att inte bli på bra humör då. Ska strax göra i ordning en god frukost till mig och min finaste. Vi funderar på att eventuellt åka till Norge en sväng lite senare idag. Tyvärr inget vidare sol och bad väder, riktigt höstväder ute. Nästan så att man blir lite deprimerad av bara tanken. Men vad jag ser fram emot denna höst är vårat kommande bröllop, då jag äntligen ska stå höstbrud. Vi har redan börjat öva på brudvalsen och vi tog även en sväng om på en övergiven bensinmack igår på väg mot Strömstad. Romantiskt, så underbart att få tillåta sig själv att försvinna från verkligheten en stund och stanna kvar i känslan ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR