Onsdag 17:e augusti 2011

Godmooooorgon! Yes, vi tog en välbehövlig sovmorgon och klev upp i princip för bara en liten stund sedan. Gårdagen bjöd på en massa mys när min finaste kom hem från jobbet. Denna "ensamtid" är så guldvärd, våran lilla kille behöver verkligen få sova hela nätter för att orka med. Jag tror inte att vi kom i säng förens vid två-tiden då ingen av oss kunde slita oss från Ghost whisperer på tv. Nåja, nog för att min finaste satt och nördade sig med poker på sin Iphone under reklampauserna.

Idag sticker vi ner på stan då vi har en massa viktiga ärenden att uträtta. Bland annat måste jag beställa brudbukett och fina små buketter till mina två brudtärnor. Måste även förbi systembolaget och prata med våran fina vän Govani för att göra en stor beställning inför bröllopsfesten. Ni förstår att vi har händerna fulla!

Hur mår ni mina hjärtan?! Misstänker att många av er har börjat skolan alt. jobba igen?! Tell me all about it!


LIIV - vanlig men unik

SV; Haha, ja men visst är örhängen viktigt? :D Ja klart du måste ha förlovningsringen också :)



Åh så skönt med sovmorgon! Skulle jag också vilja ha!


Blogg: http://liivahliin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR