Torsdag 18:e Augusti 2011

Godmorgon! Det var med trötta steg vi klev upp för bara en liten stund sedan. Elias vaknade strax efter klockan elva igår kväll och skulle absolut inte somna om. Ny dag, nya friska tag som man brukar säga. Idag blir det ett besök på skatteverket då jag måste adressändra då Elias äntligen har fått en dagisplats. Men för att den inte ska upphöra måste vi adressera honom här i Södertälje. Det är med blandade känslor att han faktist har blivit så pass stor att han ska börja på dagis. Och jag vill också tro att det finns fler mammor där ute som känner igen känslan. Elias är en riktig dagiskille så jag tror inte att inskolningen blir något större problem.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost för att sedan ta oss ner på stan.

Ha en fin dag raringar!


Janina Aurora

Svar: aah har sett musikvideon.. håller med dig! är så sorligt.



allt bra med dig annars?


Blogg: http://auroraamilia.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR