Rain outside my window pooring down

Som jag berättade i mitt lilla videoinlägg så har mitt lilla barn varit allt annat än på bra humör. Kul kille! Så hela eftermiddagen och kvällen har vi i princip bara legat och myst i soffan framför vem vet mest? och Huset fullt. Jag personligen älskar frågesportsprogram och spel. Även om jag inte är så speciellt allmänbildad, så kan jag tycka att det är kul att testa minnet för att se hur mycket man faktist kommer ihåg. Typ min och älsklingens favorit sysselsättning när han är hemma.

Hur som haver, regnet öser ner utanför fönstret. Ryktas om att det ska bli förstaklassvarning i hela landet under tidsperioden mellan lördag till måndag. Jo man tackar! På med regnkläderna bara, finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Eller hur är det man säger?! Nu står jag i allafall och lagar middag till mig och min lilla skatt. Makaroner och falukorv, hederlig husmanskost såhär på en fredagskväll. Inte fy skamm! Får se om vi lyxar t'et med en flaska rosé när min finaste kommer hem senare ikväll.

Nu stänger vi ner för ikväll och jag önskar er en fortsatt trevlig fredag!

Puss!


johanna

ååh det är såå snyggt!:D


Blogg: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Tilda - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi lottat ut dagens blogg, titta här om det blev du: http://smilinggirls.blogg.se/2011/august/vinnaren-ny-omgang.html#comment Annars kan du anmäla dig igen i samma inlägg!



Ha det bra! /Smilinggirls


Blogg: http://smilinggirls.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR