Sista kvällen här!

Sådär, då var denna kväll avklarad. Våran sista kväll här i Bullaren, nästan så att jag inte har lust att ens tänka tanken. Min finaste bjöd på den godaste maten, och vilken succe! Så himla kul att även få introducera min egna lilla familj, jag kunde inte vara mer stolt över mina fina killar. Som vanligt var Elias en riktig liten charmör där han knatade omkring i vardagsrummet. Knubbiga bebislår och joller, lycka! Vi fick även besök av Christinas ( mormors kusin) barnbarn Axel på, jag skulle gissa en sju eller åtta år kanske. Han och Elias blev bundisar på två röda sekunder. Jag lyckades fånga deras härliga lekstund på video, skall försöka ladda upp det här på bloggen i morgon. Vi andra satt och babblade över varsitt glas vin som vi alltid är så duktiga på. Tack finaste Christina, Thomas och Kajsa för en super trevlig kväll!♥

Mina fina killar ligger redan och sussar sött här brevid mig i sängen, och jag ska väl snart göra detsamma. I morgon blir det upp i ottan för att hinna packa och städa det sista innan hemfärd. Åh, jag vill inte!! Inte ens min finaste bästis är hemma den här veckan. Men, jag är inte den som gråter över spilld mjölk. Jag har ju faktist tusen och en andra fina vänner att umgås med. Och dessutom har jag en hel massa bröllopsfix att ta itu med. Så som att skicka ut alla inbjudningar etc. Det går nog ingen nöd på mig ska ni se!

Godnatt raringar!♥


Elin

fin blogg :)


Blogg: http://myggan.nu
HANNA

dagens blogg är dragen! kolla om du vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tha-blog-of-the-daay.html


Blogg: http://hannalovisasol.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR