Stranden idag igen

Vilken härlig dag vi har haft i Grebbestad och Krossekär idag! Tog oss iväg till Tanumsstrand och sportshoppen där Elias blev bortskämd med en försenad födelsedagspresent. Och själv lyckades jag fynda världens sötaste bikini och på rea dessutom. Som hittat!

Efteråt lunchade vi på bryggan och jag beställde in makrill filé med dillkokt potatis och en god sås till det. Något som inte bara gick hem hos mig, utan även hos lillfisen. Han som i vanliga fall inte är ett dugg förtjust i fisken vi tillagar där hemma. Så ikväll blir det rökt makrill till middag och krabbklor till förrätt. Lyxigt värre!

Mätta och belåtna tog vi oss sedan vidare mot havet och Krossekär. Jag tror minsann att vi har fått ganska så ordentligt med färg på våra likbleka kroppar. Premiär dopp i havet blev det också för min egen del, kallt men ack så svalkande. Elias har mest busat och lekt med mormor, badat och övat på att gå. Mammas duktiga lilla kille! Igår tog han åtta nya steg och fort ska det gå. Nu är vi hemma och jag tänkte lägga mig och slappa med min kära bok som sällskap. Jag är så tacksam för livet, stannar upp i känslan och bara njuter för en stund!

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR