Strömstad

Hej raringar! Känner mig helt mosig i huvudet, men vilken underbar dag vi har haft. Då vädret slog om helt tog vi istället bilen till Strömstad. Drog upp maxvolymen på stereon och sjöng med till varje låt. Det finns absolut ingen annan som jag kan skratta så mycket tillsammans med och åt, som jag kan göra med min finaste. Väl framme i Strömstad tittade solen äntligen fram och plötsligt hade vi strålande sol och nästan 22 grader varmt. Länge strosade vi omkring i stan och längst kajen. Funderade på att ta båten ut till Kosteröarna, men insåg att det skulle ta oss hela dagen så vi tar det en annan gång. Dessutom lämnade vi både badkläder och annat välbehövligt hemma i huset.

Satte oss lite senare ner på en mysig restaurang vid kajen och beställde in varsin räktallrik. Och till detta en kall öl, vad annars?! Där blev vi kvar ett bra tag, pratade, pussades och njöt av det vackra vädret. Jag skulle inte byta ut mitt liv mot någonting i hela världen. Låt denna lycka vara för evigt!

Nu ska vi sätta oss ute i solen och röka vattenpipa, sedan är det min och älsklingens tur att laga middag. Mys!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR