Tacos på en söndag



Till kvällsmiddag har vi ätit tacos här hemma, är så sjukt mätt att jag knappt orkar röra på mig. Matkoma med andra ord! Det blev aldrig att vi åt ute idag, men det kvittar för hemlagad mat är så mycket godare. Hade tänkt att baka något smarrigt till efterrätt, men tror jag hoppar över det.

Vad beträffar våran lille kille, så envisas febern med att hålla i sig och inte ser den ut att vilja ge med sig heller för den delen. Hela dagen har stackarn dragits med över 39 graders feber, så vi får lov att hålla koll och avvakta det hela under natten. Ger den inte med sig tills i morgon så blir det ett snabbt besök på vårdcentralen. Min finaste är fullt upptagen med att natta den lilla, och själv tänkte jag inta ryggläge i soffan ett slag. Sängen får helt enkelt vänta då vi har tvättstugan ikväll.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR