Tisdag 2:a Augusti-På landet

Godmorgon Sunshines!

Så underbart att vakna upp och mötas av vyn ut över de gröna åkrarna utanför våra fönster här på landet. Hela jag är fylld av ett lugn som jag inte riktigt kan sätta ord på, blir som en helt ny människa här. Vi befinner oss strax intill den norska gränsen, Vassbotten för att vara mer exakt. Jag har bara fina minnen härifrån, då vi praktiskt taget spenderat varje sommar här nere ända sedan barnsben. Nu är jag själv mamma och nu är det min tur att föra traditionen vidare, Elias älskar att vara här. Det finns så otroligt mycket att titta på, så många nya rum att utforska. Lite senare tar vi en promenad upp till ladugården och tittar på kossorna. Mysigt!

Vädret här nere är helt fantastiskt, så idag sticker vi till Grebbestad för sol och bad vid havet. Kom på att jag har glömt att solskyddsfaktor till den lilla, får bli en sväng förbi apoteket. Nu, frukost!

Ha en fin dag raringar!








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR