Tisdag med feber



Bloggen har fått hamna lite åt sidan denna tisdag, har istället ägnat morgonen och förmiddagen åt att bara mysa tillsammans med mina fina killar. Elias vaknade upp med hög feber redan tidigt i morsse, en av alla biverkningar som eventuellt kan uppstå i samband med vaccinationen. Har försökt att peta i honom allt som kan tänkas gå ner i den lilla magen. Efter lite mer än ett år som mamma har jag nu lärt mig att endast flytande föda går för sig tillfällen som dessa. Dock ser jag en märkbar skillnad efter att han fick alvedon strax efter lunch. Idag stannar vi alltså hemma och kurerar oss och vi får hälsa på mamma och mormor en annan dag. Trist, men så kan det vara ibland!

Om en liten stund försvinner min finaste iväg till jobbet, så jag får väl försöka roa mig bäst jag kan på egen hand. Känner ett starkt sug efter att möblera om här hemma, jag behöver förändring. Det tåls att tänka på, denna lägenhet har stora potential. Åh, jag längtar tills vi flyttar till större. Så snart efter att vi har gift oss får vi äntligen söka på nytt, då vi har bott här i ett helt år. Elias börjar bli så pass stor att han skulle behöva ett eget rum, och när det blir dags för en ny liten familjemedlem så behöver även denne lille krabat sitt eget space. Jag kan inte göra annat än att se ljust på framtiden.

Mitt lilla barn är i full gång med att riva ner precis allt som kommer i hans väg. Lite titt som tätt gör han ifrån sig dem mest lustiga små ljuden. Ni vet sådana där små gula badankor när man trycker på dem, så låter han. Haha! Jag tror visst att det är dags för någon att sova en liten eftermiddags-nap.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR