Torsdag 25:e Augusti

Hej bloggen!♥

Min finaste försvinner snart iväg till jobbet, så jag och lillfisen sticker iväg och hänger med finaste bästis ett par timmar. Nu under förmiddagen har vi kollat klart på filmen Hur många lingon finns det i världen då vi var på tok för trötta igår för att ens se klart den. Helt sjukt bra film, kan ju inte låta bli att skratta åt moggisarna för att dem är så söta. Alla ni som inte har sett den, gör det!

Jag har också suttit i telefon med organisten, samt moster för att pussla ihop allt det här med noter och körsång. Inte helt lätt ska jag tala om, så nu har jag att göra det kommande dagarna. Jag känner hur tiden bara springer iväg och vi är långt ifrån färdiga. Det är vid sådana här tillfällen som jag skulle ha behövt en assistent, en wedding planer som fixar allt detta åt mig. Tänk så skönt det hade varit!

Dags att svira om och packa skötväskan, ha en fin dag raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR