Tretton



Den här filmen sitter jag och tittar på just nu som visas på tv11. Helt sjuk film om ni frågar mig, även om jag har sett den sjuttioelva gånger när den väl kom ut. Om inte allt för länge kommer min finaste hem, då blir det massa mys! Min lilla skatt sover för natten, han är fortfarande tagen av sprutan i måndags. Han har inte gjort annat än att ligga på latsidan hela dagen. Mammas lilla goskille <3

Om man skulle ta och baka någonting smaskigt att överraska min fina med. Muffins? Kladdkaka?

Vad gör ni ikväll raringar?


missluu

ricinolja heter det :) finns att köpa här http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/ricinolja-kallpressad, billigt också! finns även att köpa på apoteket men då måste man fråga efter den för den finns inte framme i butiken.



man ska använda den ca 2-3 gånger i veckan innan man duschar och massera in den i hårbotten och topparna i ca 20-45 min och sedan tvätta ur det som vanligt med shampoo/balsam. jag testa första gången idag och redan kan jag känna att håret är bättre så får hoppas det växer lika bra också, för det har växt väldigt bra hos andra då dom sett jättebra resultat efter endast två veckor. :)


Blogg: http://enannanvardag.devote.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR