Sitter här och smuttar på ett glas av Chapell Hills goda rosé vin. Snart dags för den lilla att sova, jösses ungen går i princip helt själv nu utan något som helst stöd. Han är ju för gullig! Vi tog oss en härlig långpromenad ända bort till skogen tidigare ikväll, och nu är vi nästan ett helt kilo blåbär rikare. Min finaste hittade sina absolut första kantareller någonsin, gissa om han var stolt?! Lycklig är jag som har funnit en person som delar mina intressen likt jag delar hans. Här kan jag vara mig själv, för innerst inne är jag en riktigt lantistjej. Samtidigt som jag kan uppskatta alla fördelar med att bo hemma i stan bättre när vi väl kommit hem sedan.

Sista natten som 23-åring, i morgon är det nämligen min födelsedag, ett år närmare tjugofem. Snart halvvägs till trettio. Oh maaaaj gaaaaad! Om vädret tillåter som SMHI utlovat, sticker vi till stranden för sol och bad. Till kvällen blir det räkfrossa och ett hell of a party med min finaste.

Vill även ägna en speciell tanke åt min fina vän Jimmy, som förlorade sin bror för snart tre år sedan. All min kärlek till er denna kväll ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR