Jag kan själv!

Hej raringar! Efter snart en timmes bråkande, stökande och bökande har äntligen min lilla skatt somnat för natten. Ikväll har vi hängt hemma hos Elias faster, barnen har längtat så efter oss nu när vi har varit bortresta i hela två veckor. Vilket är för dem en hel evighet! Medans ungarna lekte och förundrades över Elias stora framsteg, roade vi oss vuxna med att laga mat och samtala om precis allt och ingenting. Dem är verkligen helt underbara, min svägerska och hennes man. Och helt fantastisk mat bjöd dem på, som vanligt. Rent utsagt omöjligt att tacka nej till att stanna över på middag. Elias som är en väldigt bestämd ung man visade idag att han kan minsann själv. Äta alltså, här skall det då inte matas. Efter maten tog jag självklart hand om disken, och efter mig lämnade jag köket skinande rent! Jag kan ju inte göra annat när dem är så gulliga och tar hand om och pysslar om våran älskade lilla unge.

Slänger in lite bilder från dagen som varit, sedan intar jag fullt ryggläge i soffan och inväntar min finaste. 






 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR