Besöksrekord!



Trött liten kille gosar i mormors famn på en solig strand i Grebbestad.

Jag tror minsann att vi har besöksrekord här på bloggen ikväll, hela 57 unika besökare. Vilka är ni alla?! Får väl börja kvällens sista inlägg med att välkomna gamla som nya läsare, och jag hoppas att ni har kommit för att stanna. I den här bloggen delar jag med mig av allt från livet som mamma till våran finaste son, blivande fru till världens bästa man, tankar och funderingar kring livet.

Läggningen gick ovanligt bra denna kväll, då Elias somnade redan strax efter klockan åtta. KORS I TAKET! Jag känner att det bådar gott inför den kommande veckan. Det blir inte bättre än såhär, helt underbart! Har även suttit i telefon med världens bästa Naja Grevik, glott på tv och läst bok. Vad gillade ni min nya kategori föresten?! Jag blev så sjukt inspirerad efter att ha ägnat tokigt mycket tid till att läsa om just " Drömliv". Något som jag själv eftersträvar, då jag kommit en bra bit på vägen. Jag är lycklig idag och med min lycka kan jag också göra andra lyckliga.

Dags för denna trötta tjej att hoppa i säng och vakna upp till en förhoppningsvis bättre dag.

Godnatt raringar! ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR