NÖFF NÖFF!

Vet ni vad det absolut bästa är när man är så nära till gränsen att bara explodera?! STÄDA! För det är precis vad jag har ägnat större delen av eftermiddagen åt att göra. I flera veckor har vårat hem sett ut som rena rama krigszonen, jag lever tillsammans med två riktiga skitgrisar. Jag vet inte om dem tycker att det är trevligt att bo smutsigt? Jag anser att det är ALLT ANNAT än hälsosamt. Jag får panik när det är kläder och grejer överallt, och jag vill liksom bara hyperventilera varje gång. Så idag tog jag tjuren vid hornen och storstädat precis hela lägenheten. Då menar jag inte att jag endast dammsugit lite snabbt, när jag säger storstäda menar jag verkligen STORSTÄDA. Golven har jag moppat och badrummet och köket har jag skurat med klorin. Mina ögon svider, kroppen värker..men åh, så himla skönt det känns nu såhär efter att man är klar. Eller ja, det beror ju helt på hur man definierar klar. Jag har fortfarande fönsterbrädor och lister kvar att torka. Alla fönster bör puttsas, men det får bli en annan gång om jag så inte ska behöva ta livet av mig själv denna lördagskväll.

Dem två grisarna som också bor under samma tak är fullt upptagna med att glo på fotbollen som visas på tv. Dem roas mest av att se mig flänga fram och tillbaka. Lite titt som tätt ber dem mig att hämta både det ena och det andra. Sedan när har vårat hem förvandlats till ett hotell med självbetjäning?! Jag lovar, jag är inte långt ifrån att sparka ut båda två med huvudena före. Tills döden skiljer oss åt var det ja....



NÖFF NÖFF!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR